گارانتی و تعمیرات

گارانتي هر سیستم موجب اطمينان مصرف كننده از کیفیت و سلامت کالا میگردد . لذا شرکت با توجه به نوع كالا و شرايط ذیل خدمات گارانتي خود را بصورت تعويض و يا تعمير به مشتريان محترم ارائه مي‌دارد .

 

شرایط عمومی گارانتی :

 

همراه داشتن فاکتور جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است.

 

خریدار کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.

 

وظیفه حفظ و نگهداری فاکتور بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.

 

زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در فاکتور به مدت یک سال میباشد.

 

مسئوليت حمل و نقل کالاي معيوب به مرکز گارانتي بعهده مشتري مي باشد.

 

شرکت هيچگونه تعهدي جهت تعمير قطعاتي که زمان گارانتي آنها به اتمام رسيده يا ضمانت آنها باطل شده است، را ندارد. اما در صورتيکه اين امکان وجود داشته باشد با دريافت هزينه، قطعه تعمير خواهد شد.

 

چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.

 

تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت دکا خواهد بود.

 

شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی تضمین میشود.

 

مسئوليت شرکت الماس ایران، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري تجهیزات تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از ارتقاء سيستم نرم‌افزاري ، بازيابي سیستم ، تهيه پشتيبان از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در تغییرات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به خریدار بوده و کلاً جزو تعهدات شرکت در اين ضمانت‌نامه نيست. و در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد، هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

 

مسئوليت مراقبت، حفاظت و تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات، Data  و نرم‌افزارهاي مربوطه با اپراتور سیستم  است. و در صورتی که به دليل اشتباه کاربري ، اطلاعات يا نرم‌افزار نصب شده در دستگاه از بين برود، هيچ گونه مسئوليتي متوجه شرکت نيست.

 

در پاره اي از موارد به دليل خارجي بودن قطعات و مشکلات واردات ممکن است براي استفاده از خدمات از يک الي دو ماه زمان نياز باشد.

 

کالاي تعويضي که توليد آن متوقف شده است به شرط دارا بودن شرايط گارانتي با کالاي مشابه تعويض و اختلاف قيمت مربوطه  محاسبه  مي گردد.

 

قطعات معیوب بایستی به شرکت یا نمایندگی شرکت ارجاع شوند.

 

صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده شرکت نمی باشد.

 

 

 

موارد عمومی نقض گارانتي :

 

 

دستکاري سربندیهای سیستم یا تجهیزات مریوطه يا ساير علائم مندرج بر روي تجهیزات ، به گونه‌اي که مانع از احراز هويت و شناسايي تجهیزات تحت ضمانت يا موجب تشکيک در اصالت آن ‌باشد، موجب ابطال ضمانت تجهیزات است.

 

هر گونه تغيير ظاهري و عيوب فني ناشي از ضربه، آتش، ‌آبديدگي، زنگ زدگي، روغن کاری، مواد شيميايي، نوسانات برق، باز شدن تجهیزات، دستکاري قطعات توسط افراد غير مجاز تحت هر عنوان، سقوط از ارتفاع، حمل و نقل ناصحيح، نگهداري و استفاده در شرايط غير استاندارد و غير متعارف.

 

هر نوع آسيب مانند: سوختگي، ترکيدگي، تغيير رنگ قطعات بر اثر مشکل برق شهر.

 

عدم نصب تجهیزات توسط کارشناسان فنی شرکت دکا .